🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کهکشان را قطار کرده دلم

(ثبت: 209539) اردیبهشت 9, 1398 

بسکه هی یار یار کرده دلم

زندگی را بهار کرده دلم

از سر شب ستاره می چیده

کهکشان را قطار کرده دلم

بسکه از منزوی غزل گفته

همه را شهریار کرده دلم

برده گل را به دامن بلبل

باغ را مایه دار کرده دلم

ببرها را گرسنگی داده

بز کوهی شکار کرده دلم

کامیونی غزل سروده به آن

خر خودرا سوار کرده دلم

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 9, 1398

    سلام و درود

    جالب است

    دلتنگتان بودم

    اعیاد گذشته بر شما مبارک

    در پناه خدا 🌿👏👏🌿

    • موسی عباسی مقدم

      اردیبهشت 9, 1398

      سلاماستاد طارق عزیز ممنونم خوش وسلامت باشی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا