🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کهکشان

(ثبت: 257612) فروردین 9, 1402 

 

یک کهکشان نگاه از تو
هنوز جامانده است
در آسمان لحظه هایم
بر مدار روزهایم برگرد
بی تو
کهکشانی خالی از خورشید هستم

 

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    فروردین 9, 1402

    درود بر شما
    🌷🌷

  2. غلامحسین جمعی

    فروردین 9, 1402

    درودو سپاس بر عزیز بزرگوارو فرهیخته ام سرکار خانم شهبازی

    دست مریزاد زیبا و عاشقانه خوبی است
    یک کهکشان نگاه از تو
    هنوز جامانده است
    در آسمان لحظه هایم
    بر مدار روزهایم برگرد
    بی تو
    کهکشانی خالی از خورشید هست
    یکی از زیباترین سپید های رو سفیدی است که تا حالا خوانده ام

    در ضمن مطلبی در قسمت گردان دارم که حتی اگر با اشعار کلاسیک و اوزان عروضی میانه خوبی نداشته باشید خواندنش خالی از لطف نیست و برای دریافت نظرتان لحضه شماری میکند . قبلا از این بذل توجه آن بزرگوار صمیمانه وصادقانه تشکرو قدردانی میکنم

    🙏🙏🙏👏👏👏🙏🙏🙏
    http://sherepaak.com/257790/بررسی-و-کنگاش-در…-دکتر-شمیسا-دروم

  3. کتایون رها

    فروردین 9, 1402

    شاعر ارجمند پُر شور سروده ای
    در عین زیبایی 🌺
    سلامم را پذیرا باش 🌺
    شاعر گرانسنگ و زیبا سخن کلک زرنگارتان مانا و
    نویسا 🌺🌺

  4. طارق خراسانی

    فروردین 9, 1402

    بی تو
    کهکشانی خالی از خورشید هستم

    سلام و هزاران درود

    عالی ست
    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  5. سیاوش آزاد

    فروردین 9, 1402

    سلام
    خالی از خورشید یا خورشیدها؟

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا