🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوچه

(ثبت: 217638) آبان 25, 1398 

کوچه

شاعر از کوچه دلدار گذشت
شعر تلخی بسرود
نه که معشوقه نداشت
نه که سرگشته نبود
لیک سالهاست دگر
کوچه دلدار، خیابان شده بود…

حامدنوروزی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا