🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کُشته…

(ثبت: 236150) بهمن 23, 1399 

 

مثل خود بود و مثل دود نبود

تیره – بالا نشینِ سود نبود

مثل مردان این حدود نبود

کُشته ی دادگاهِ خاکستر.

#شعر_پیشرو
#شعر_سروش
#محمدعلی_رضاپور (#مهدی)
@
sherepishro

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 23, 1399

    احسنت
    پویا و برقرار باشید
    🌻🌻🌻🌻
    🙏🙏🌹🌸🌻

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا