🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گاهی خودم هستم

(ثبت: 258506) فروردین 29, 1402 

 

گاه بدجور بیدارم
شطرنج را به جغد سیاه می‌بازم
تا دم صبح کنار دریاچه
بالشم پُر از پَر قو باشد
گاه ؛
روی پای کوه می‌خوابم
در سراشیب ظهور پروانه
و گاهی
مثل غبار سنگینی
روی دیوارهای ریخته‌ی خانه
گاه
پیکر سکوتی هستم
که جای حرف زدنش
نمی‌خارد
گاه
چنان می‌زنم فریاد
تا صدای شنیدن خودم باشم

در من صدایی هست
که می‌گوید:
کافی‌ست!
بیش از این نخواهی مُرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 29, 1402

    سلام

    به وبسایت شعر پاک خوش آمدید 🌹

    موفق باشید

    در پناه خدا شاد زی 🌱👌👌👌👌👌🌱

    • احمد صفری

      فروردین 29, 1402

      سلام و عرض ادب
      خدمت شما استاد گرامی
      خوشحالم در جمع شما اساتید می‌آموزم
      سپاس🌹🌹🙏

  2. علی معصومی

    فروردین 29, 1402

    💐👏👏👏👏

    • احمد صفری

      فروردین 30, 1402

      درود بر شما
      جناب معصومی بزرگوار🌹🌹🌹🙏

  3. فروردین 31, 1402

    .
    شعر
    رخنه‌ای می‌کند
    در دیوار زمان
    تا کوتاه نگاهت کنم
    در باغ‌های بابونه

    خنده‌های سپید تو
    با رقص موج‌دار خوشه‌ها
    درمی‌آمیزد
    و هوا چنان سرشار
    که چشم‌ها را به ناگزیر
    باید بست

    شعر
    تمام می‌شود
    و خنده‌ها و گل‌ها و سرشاری‌ها

    و شعر
    گاهی
    چقدر خوب است

    صدیق.
    .

    • احمد صفری

      اردیبهشت 1, 1402

      درود بر شما
      سپاس از شعر بسیار زیباتون
      لذت بردم 🌹🙏

  4. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 1, 1402

    درود بر شما
    🌹🌹

    • احمد صفری

      اردیبهشت 1, 1402

      سلام و سپاس
      استاد سیدحسینی بزرگوار
      برقرار باشید و سلامت🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا