🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گاهی دلم آغوش می خواهد

(ثبت: 2299) شهریور 3, 1395 

با بغض هایم

می شمارم روزهای 

رفته ات را،

کاش نفسهایت 

کمی دلواپسم بود.

کام تمام واژه هایم ” بی تو “

تلخ است،

باران گرفته در هوای شعرهایم.

در ازدحام کور 

این شبهای بی تو

“گاهی دلم آغوش می خواهد” 

برای خواب هایم…

ماهک – 95/5/29

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):