🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “تنهایی من”

(ثبت: 270272) خرداد 23, 1403 

 

خلوت آغوشم درد می کند.
سهم من از تو
یه دلتنگیِ بی پایان است.
کمی مرهم باش
دست بینداز دور تنهاییِ من
تا بدانی که شبم
بی تو چه سان می گذرد.

#دنیا_تیموری
۰۳/۱/۲۰

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    خرداد 23, 1403

    سلام خانم تیموری
    از سه بار که ” من ” آمده ، به نظرم می توانی حداقل یکی را حذف کنی که کار روان‌تر شود

  2. دنیا تیموری

    خرداد 26, 1403

    درود و سپاس از نگاه و نظرتون🙏🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا