🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گذر

(ثبت: 224276) فروردین 3, 1399 

 

درد ها هذیان اند

ما در دنیایی جاری زندگی می کنیم

که هیچ احساسی تضمین حقیقت را نمی کند

ما متوهم های متحرکیم

که جاری بودن را بیرون از خود

اما از آن خود در می یابیم

شاید فاصله هم باشد

میان ما و آنچه میگذرد

اما هیچ گذری در ما بی تاثیر نیست

آرش مظفر – دومین روز 1399

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 3, 1399

    سلام و درود

    خیر مقدم ❤️

    سال نو مبارک

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🙏🌿

  2. علی معصومی

    فروردین 3, 1399

    درود ها بر شما
    هیچ کاری در ما بی اثر نیست
    🌿👏

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 4, 1399

    درودتان و خیر مقدم🌹🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 12, 1399

      سلام و درود
      فرهیخته ی ارجمند!
      نظر به اهتمام استاد بزرگوار،
      جناب طارق خراسانی،
      بابا طارق عزیز شعر فارسی
      در معرفی شاعران برتر معاصر
      و اهمیت همیاری اعضای گرانقدر شعر پاک در این مهم و با توجه به مأموریتی که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این امر به حقیر محوّل فرموده اند، از شما بزرگوار دعوت
      می شود تا در این کار مشترک، حضور جدی تری داشته باشید.
      سپاس،
      در خدمت تان هستیم در 👇
      http://sherepaak.com/227273/——-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا