🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گرز رستم غلاف خواهد شد

(ثبت: 13490) بهمن 6, 1397 

دل ما از توصاف خواهد شد
پنبه هایم لحاف خواهد شد

نخ امید ما به دست شما
دوسه دانه کلاف خواهد شد

میشود دیو گشنگی در بند
گرز رستم غلاف خواهدشد

می شود عدل وداد از این بهتر
به بدی اعتراف خواهد شد

مسهلی می دهد به ما دکتر
برگ شلغم شیاف خواهد شد

با همین شیوه عاقبت بیمار
خارج ازا نعطاف خواهد شد

با همین شیوه عاقبت دکتر
دکتر بند ناف خواهد شد

دل مارا اگر که بشکافند
معدنی اکتشاف خواهد شد

شربت سرفه دست داروساز
عاقبت پیف پاف خواهد شد

 

موسی عباسی مقدم

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    بهمن 7, 1397

    غزلی زیبا با مایه طنز تلخ اجتماعی

    هماره نویسان و شادکام باشید@};-@};-@};-@};-

  2. زانا کوردستانی

    بهمن 21, 1397

    ██__███
    __███_███___██__██
    __███__███████___███
    ___███_████████_████
    ███_██_███████__████
    _███_____████__████
    __██████_____█████
    ___███████__█████
    ______████ _██
    ______________██
    _______________█
    _████_________█
    __█████_______█
    ___████________█
    ____█████______█
    _________█______█
    _____███_█_█__█
    ____█████__█_█
    ___██████___█_____█████
    ____████____█___███_█████
    _____██____█__██____██████
    ______█___█_██_______████
    _________███__________██
    _________██____________█
    _________█
    ________█
    ________█
    “““““✬ ‘✧ `✬
    “““““ ♜=♜=♜
    “““` ` {_♥_✿_♥_}
    ‘“` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
    ““♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
    “`{==================}
    “`{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}

    درود بی پایان

    سروده ای عالی بود

    احسنت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا