🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گریه شاید مسکنی باشد،در شب بیقراری مردی

(ثبت: 6872) مهر 24, 1397 

هرزه یعنی کسی که دل برده

با نگاه و تم و ادای خودش

هی در باغ سبز داده نشان

تا دلی  کرده مبتلای خودش

و سراسیمه رنگ عوض کرده

در میان تلاطم دنیا

زیر پایش نهاده یکباره

عهد دیروز و وعده های خودش

دست از عاشقی کشیده،رها

کرده در بستر حنا دستی

 سمت مرداب برده قلبی را

وسپس پس کشیده پای خودش

تا ابد هدیه کرده طوفان را

در رگ لحظه های مجنونی

تا بماند همیشه رویایی

آسمان وشب و هوای خودش

وای بر ساده ای که بسته دخیل

بر دو چشمی که هرزه می گردد

کور و کر می کند و یک عمر است 

عاجز از قدرت  شفای خودش

گریه شاید مسکنی باشد

در شب بی قراری  مردی

که  فقط خورده از خودی  پا وُ

رفته در مجلس عزای خودش

#محمد_جواد_منوچهری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):