🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گریه کن

(ثبت: 229647) تیر 31, 1399 

 

ییلاق خشک و در تب قشلاق، گریه کن
بر رنگ و روی تیره ی اشراق، گریه کن

بعد از غروب و فتنه ی دیو لباده پوش
بر شانه های نیلی آفاق، گریه کن

اینجا همه (من) اند و کسی حرف (ما) نزد
در سوگ تلخ مردن اخلاق، گریه کن

ما را سیاسیون به سیاهی کشانده اند
با مذهب خرافه و خناق، گریه کن

ویرانه است!، خانه ی در رهن اهرمن
پای ستون خسته ی بی طاق، گریه کن

از عشق دم بزن که هوا تازه تر شود
اما به حال غربت عشاق؟ گریه کن

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 31, 1399

    بر رنگ و روی تیره ی اشراق، گریه کن

    🌹🌹🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    سلام و درود
    فرهیخته ی ارجمند!
    نظر به اهتمام استاد بزرگوار،
    جناب طارق خراسانی،
    بابا طارق عزیز شعر فارسی
    در معرفی شاعران برتر معاصر
    و اهمیت همیاری اعضای گرانقدر شعر پاک در این مهم و با توجه به مأموریتی که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این امر به حقیر محوّل فرموده اند، از شما بزرگوار دعوت
    می شود تا در این کار مشترک، حضور جدی تری داشته باشید.
    سپاس،
    در خدمت تان هستیم در 👇
    http://sherepaak.com/227273/——-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا