🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امید

(ثبت: 245327) بهمن 24, 1400 

 

ویرانتر از آنیم که تعمیر بیابیم
ناخوش تر از آنیم که آرام بخوابیم

هرگوشه ی این خانه فرو ریخته آوار
آواره ترین مردم بی اسب و رکابیم

سرگشته پی خویش دویدیم و ندیدیم
ما خود شبحی در شب منجر به سرابیم

داریم امید از نفس حضرت ساقی
آنگاه که در محضر او مست شرابیم

تا تازه کند کهنگی باورمان را
تا باز بسازد همه را هرچه خرابیم

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 24, 1400

    🌹🌹🌹

  2. امیر ذبیحی

    بهمن 24, 1400

    سرگشته پی خویش دویدیم و ندیدیم
    ما خود شبهی در شب منجر به سرابیم🌸

  3. صفا یغمایی

    بهمن 24, 1400

    درود وافرین برشما لذت بردم جناب جمالی عزیز
    🌸🌸🌸

  4. خسرو فیضی

    بهمن 24, 1400

    . با سلام و درودهایم پاک 🌺
    .
    . هرگوشه ی این خانه فرو ریخته آوار
    . آواره ترین مردم بی اسب و رکابیم
    .
    . این بیت تفکر انگیز فوق العاده زیباست !! ایموجی اینجا چشمک ندارد !!! وگرنه جای آن داشت که چندین چشمک بگذارم !!! ابهام انگیز است و عالی
    . روزگارتان شاد و خرم باد 🌺🌿🌹🌿🌺

    • هادی جمالی حقیقی

      بهمن 25, 1400

      سپاسگزارم دوست گرامی و بزرگوارم.
      منظور از هر کلمه چیزی بجز معنی واقعی خودش نبوده.🙏🙏

  5. فریبا نوری

    بهمن 24, 1400

    سرگشته پی خویش دویدیم و ندیدیم
    ما خود شبحی در شب منجر به سرابیم

    درود 🌷🌷🌷🌷🌷

    • هادی جمالی حقیقی

      بهمن 25, 1400

      درودها بر استاد نوری بزرگوار
      بسیار سپاسگزارم از دقت و توجه شما.
      از اینکه تصحیح فرمودین بینهایت سپاسگزارم

  6. خسرو فیضی

    بهمن 25, 1400

    . با درودهایم پاک
    . استاد گرانمهر درصدر سایت ( آخرین مطالب ) دفترگفتمانی دوستانه را ورق بزنید!! نیازمند همکاری جنابعالی هستم .
    . با سپاسی صمیمانه 🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا