🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بعضی

(ثبت: 246125) اسفند 21, 1400 

 

خوبی از ماست که بعضی خوبند

ظاهرا ساده ولی معیوبند

تا برقصیم به سازش خب هیچ

بعد از آنت به زمین میکوبند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 21, 1400

    🏵️🌷💐🏵️🌷💐🏵️

  2. مینا یارعلی زاده

    اسفند 22, 1400

    خوبی از ماست که بعضی خوبند

    درود بر شما گرامی🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا