🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه؟

(ثبت: 246267) اسفند 25, 1400 

 

گیرم پری از حساب جاری

قارون بزرگ روزگاری

از فهم و کمال و معرفت چه؟

جز پول خودت، بگو چه داری؟

 

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اسفند 25, 1400

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌿

  2. محمدعلی رضاپور

    اسفند 25, 1400

    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا