🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار هادی جمالی حقیقی

 

چشمهابت همیشه غمگین ست

غزل

خوانش: 41

سپاس: 1

 

وسط خاطره هایت بنویس

خوانش: 88

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

آه از دلت وقتی که داغی دیده باشی

غزل

خوانش: 113

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

گیرم پری از حساب جاری

خوانش: 151

سپاس: 5

تعداد نظر: 2

 

خوبی از ماست که بعضی خوبند

خوانش: 269

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

ویرانتر از آنیم که تعمیر بیابیم

غزل

خوانش: 346

سپاس: 6

تعداد نظر: 11

 

پیر خراباتی ما راز داشت

خوانش: 263

سپاس: 0

هادی جمالی حقیقی

فانوس

هادی جمالی حقیقی 15 اردیبهشت 1400

 

باید بپرسم از کسی جای خودم را

خوانش: 223

سپاس: 4

 

آب و آتش شبیه و همگن نیست

خوانش: 196

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

گفتی نمیخواهم ولی انگار حق ست

خوانش: 176

سپاس: 0

 

ییلاق خشک و در تب قشلاق، گریه کن

خوانش: 184

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

در دلم آنچه نوشته ست، تو هم میخوانی

خوانش: 303

سپاس: 4

تعداد نظر: 7

 

سوخت مرا چشم تو چون برق داشت

چهارپاره

خوانش: 232

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

 

هستم!… بدون تو معنی نمیدهد

چهارپاره

خوانش: 335

سپاس: 1

تعداد نظر: 3

 

با ما نشست و گفت شبی پیر میکده

خوانش: 277

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

خون بر سرمان رد شده از آب، گذشته

خوانش: 263

سپاس: 2

تعداد نظر: 5

تعداد نقد: 1

 

چیزی بگو! سکوت، جواب سلام، نیست

خوانش: 188

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

 

لاله ای خونین سرم اینروز ها

خوانش: 261

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

 

تا عاشق و مستیم، الستیم چو هستیم؟!

خوانش: 203

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

اهریمنان شرعی شب از تو خسته اند

خوانش: 186

سپاس: 3

تعداد نظر: 5