🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرز کهنه

(ثبت: 255863) بهمن 15, 1401 

 

آه از دلت وقتی که داغی دیده باشی
در خون فرزند خودت غلتیده باشی

باید که بگذارم سرم را رو خاکت
با تو بگریم! وای اگر لرزیده باشی

داغ تمام لاله ها را درک کردی
گویی که با گلهای یخ رقصیده باشی

میسوزی از سرمای سوزان زمستان
آوار بهمن را اگر فهمیده باشی

شک میکنی گاهی خدایی هست یا نه
آنجا که دشمن را هوارت دیده باشی

بیش از تمام جنگها سختست وقتی
با دشمنانت از درون جنگیده باشی

ای مرز کهنه ای فلات آریایی
هرگز مبادا پهنه ای تفتیده باشی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 15, 1401

    آه از دلت وقتی که داغی دیده باشی
    در خون فرزند خودت غلتیده باشی

    باید که بگذارم سرم را /روی/ خاکت
    با تو بگریم! وای اگر لرزیده باشی

    سلام و درود

    میلاد امیر مومنان و روز مرد بر شما شاعر گرامی مبارک

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌🌹🌱

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 15, 1401

    داغ تمام لاله ها را درک کردی

    سلام و درود و خدا قوت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا