🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ‘گز

(ثبت: 4502) مرداد 1, 1396 
‘گز

سبزیم ولی نه سبز از جنس بهار
ما را به تجمّلات از این دست چه کار ؟!

فرق است رفیق ! بینمان ، باور کن
ما برگ درخت ” گَز ” ، شما برگ ” چنار “

*****

چشمان تو سبز ، گونه ات هم که سپید
لب های تو سرخ ، سرخ چون خون شهید

هنگامه ی اهتزاز تو باید زد
صد بوسه به پرچمت به قرآن مجید !

*****

بیهوده گمان مبر که کم می آید
از لطف شما همیشه غم می آید

دست از سر تنهایی من بردارید
از بودن با شما بدم می آید

#حنظله_ربانی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نقدها
  1. دی 6, 1402

    سلام
    بسیار زیبا و لنشین؛
    تو مصراع چهارم رباعی “چشمان تو سبز …” اگر به جای “پرچمت” صورتت بیاد به نطرت زیباتر نمیشد؟

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مرداد 2, 1396

    سلام و عرض رادات

    چقدر عالی و دلنشین سرودید

    لذت بردم

    مرحبااااااااااااااا

    • حنظله ربانی

      مرداد 2, 1396

      سپاس جناب مهدی پور عزیز

      همیشه به این حقیر لطف دارین

  2. اله یار خادمیان

    مرداد 2, 1396

     درود بر شما احسنت  و طیب الله  لذت بردم از رباعیهای زیبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا