🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گفتم به عشق تو اسیرم

(ثبت: 2152) مرداد 16, 1395 

گفتم به عشق تو اسیرم

**

گفتم به عشق تو اسیرم

 گفتم برات دارم می میرم-

گفتم که پیرم و عاشق پیرم

 گفتم به عشق پیری اسیرم

**

 اما تو  من باور نکردی

 جون  دادن من باور نکردی

 رفتی و به من نگاه نکردی

 جون دادن من نگاه نکردی

 

**

گفتم بیا که یارمنو شو.

 گفتم بیا قرار من شو

 گفتم برای تو می میرم

 گفتم به مهر تو اسیرم

**

 حال که فنا شدم میایی

 من که بر ملا شدم میایی

 حال که خاک شدم میایی

 حال که تباه شدم میایی

**

 گفتم غلام تو منم من

 خاک پا یه  نازتو منم من

 گفتم برات می میرم من

 که ناز کش ناز تو منم من

**

**

 هزار و یک ترانه

 دفتر دهم : اشعار سپید

 نام ترانه: گفتم به عشق تو اسیرم

 حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

 توضیحات: سرایش95/5/16-بداهه- ناتمام- تقدیمی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. درودبرشما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا