🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گلایه

(ثبت: 1274) فروردین 31, 1395 

یه سبد گلایه از دوریه ما..

و یه اغوشه غریب بی صدا..

موندنه تو تا همیشه ی خدا..

موندنه من تا ته مردنه ما..

رفتنه تو مرگه این وفای من..

موندنه تو رگه قصه های من..

نظرها
  1. مينا امينی

    اردیبهشت 1, 1395

    درودها

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 1, 1395

    سلام و عرض خیر مقدم

    عیدولایت  بر شما نازنین میارک

    استفاده کردم.

    در پناه خدا ……………………………………………………………………….

  3. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 1, 1395

    درود بر شما

    زیباست

    عیدتان مبارک

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا