🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل پژمرده بوسیدن ندارد

(ثبت: 258929) اردیبهشت 19, 1402 
گل پژمرده بوسیدن ندارد

گل پژمرده بوییدن ندارد
درخت مرده روییدن ندارد

درون کوچه خاموش نفرت
کسی رویای بوسیدن ندارد
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 19, 1402

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. امیر اصلانی

    اردیبهشت 19, 1402

    درود بر شما
    شاعر خوش قریحه
    دو بیتی های تان را دنبال می کنم و لذت می برم
    دستمریزاد
    💐💐💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا