🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گمگشته

(ثبت: 3673) اسفند 27, 1395 
گمگشته

بسمه تعالی

بیچاره ی گمگشته که راهش به تو برخورد
دیوانه شد آندم که نگاهش به تو برخورد

بر نفس خودش باخت زمانی که تو را دید 
شهزاده ی رومی که سپاهش به تو برخورد

آتش به زراعت زد و مالش به فنا داد
آن مرد که انباری کاهش به تو برخورد

خورشیدِ دلش را به خوشی نذر رخت کرد
منظومه ی نورسته که ماهش به تو برخورد

حامی به سحر پاک شد از معصیت خویش
وقتی که پلیدی گناهش به تو برخورد

حامی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. عبدل وهاب (خزان)

    اسفند 28, 1395

    سلام بسیارزیبا و دلچسب 

  2. جلال پورسلیمانی

    اسفند 28, 1395

    سلام دوست جوان

    بسیار عالی سروده اید

    آفرینها

  3. علیرضا آیت اللهی

    اسفند 28, 1395

    سلام به حامی گرامی

    مستفید شدم

    • حامد علی بیگی

      اسفند 29, 1395

      سلام بر جناب آقای آیت اللهی

      ممنون از لطف شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا