🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گنبد مرعوب

(ثبت: 247946) خرداد 3, 1401 

 

نه پوزش کژدم
نه رقعه ٕ هذیان
تا کورمال کورمال بوی خورشید را بشنوم

تو چه می خواهی خدا
فرشتگان تنگ دست
خاک تیره
یا شغب دجال
؟!
من گنبد مرعوب اعصار را نخواهم خواست.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):