🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار فریده مهین پور

 

نه پوزش کژدم

خوانش: 154

سپاس: 1

فریده مهین پور

نان و خون

فریده مهین پور 31 اردیبهشت 1401

 

از قباله ٕ آسمان

سپید

خوانش: 204

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

خوانش: 535

سپاس: 0

تعداد نظر: 1