🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دندان شیری شعر کجاست؟!

(ثبت: 247811) اردیبهشت 29, 1401 

 

رمز شب
چشم های توست
من بذر طلوع تراشیده ٕ اندامت را
در نگاه باد می خوانم
تا برویی
دختر گیسوترانهٕ باران .
رشته ٕ موهای زیتونی ام
در برفسالی فرداها
منقار خستهٕ تیهوهای زاگرسی است
مشی جویده ٕ محراب است

از تنم
بوی کال یاقوت کبود دریا می آید
از رگ ام
ترشح آتش
حالا که پخته شد
گیلاس سال سرخ
حالا که
تاکهای شوخستان حوا
شراب می شوند
دندان شیری شعر کجاست؟!
کجاست؟!
تا بداند دختر مفرغین واژه ها
چقدر دوستش دارم.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 29, 1401

    سلام

    خیر مقدم 🌹🌹🌹

    زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا