🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گیاهی کوچکم در زیر یک سنگ/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 255810) بهمن 14, 1401 
گیاهی کوچکم در زیر یک سنگ/ابوالقاسم کریمی

 

گیاهی کوچکم در زیر یک سنگ
به دور از شهر و از انسان و از جنگ

با کِرم کور و پیری من رفیقم
که در قلبش ندیدم حرص و نیرنگ

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 14, 1401

    سلام و درود

    میلاد امیر عشق و روز پدر بر آن عزیز مبارک

    در پناه خدا.🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا