🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاد…

(ثبت: 211117) تیر 3, 1398 
یاد…

« به نام خدا »

هرگز نَبَرَم دو روز از یاد…
گر خاکِ وجودِ من بَرَد باد !
روزی که گرفت مادرم را…
روزی که خدا تورا به من داد.

« مهران اسدپور »