🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یادت هست؟

(ثبت: 250184) شهریور 1, 1401 

 

آنچه خواندی ترانه، یادت هست؟

نغمه ی عاشقانه، یادت هست؟

می گرفتم بهانه یادت هست؟

قول دادی نمی بری از یاد.

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

 

نظرها
  1. الیاس امیرحسنی

    شهریور 1, 1401

    درود برشما
    زیبا بود 🌺🌺🌺

  2. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 1, 1401

    احسنت
    بسیار زیباسروده اید
    🌺🌺🌺🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا