🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یادگار

(ثبت: 255164) دی 29, 1401 

 

از این روزهای یخ بندان
رفتن های طوفانی ات
برایم به یادگار می ماند.

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 29, 1401

    سلام

    کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌹🌱

    • فروغ گودرزی

      دی 29, 1401

      زیبا خواندید استاد
      سپاس از نظر ارزشمندتون

  2. سلام و درود و خدا قوت

  3. درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد کوتاه و مختصر و مفید و خواندنی است

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • فروغ گودرزی

      دی 30, 1401

      درود بر شما
      ممنون از نظر ارزشمندتون بزرگوار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا