🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاد تو

(ثبت: 219294) آذر 23, 1398 

یاد تو می آورَد به سینه ی عاشق/ لطف بهارانه ی خُمار شقایق//
بوی تو دارد نسیم مست بهاری/ لاله ی مستِ غزل به دستِ بهاری/
باز بریزد به ناز، نازُکیِ حُسن/ بادِ صفابخشِ باده مستِ بهاری/
دامن کوپایه، پایگاه دل من/ ناز نسیم و گل و نِشَستِ بهاری/
کودک دل را به دست باغ سپردم / چشم نپوشم ز سرپرست بهاری/
دل، شده خوش پایبندِ جِلوه ی گلزار / بیدلِ گل های پای بستِ بهاری/
گشت و گذارم نوای یاد تو دارد/ باغ بهارم صفای یاد تو دارد/
با تو، تمامی ترین طراوت مست ام/ حال قشنگم هوای یاد تو دارد.//

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود ها
    بسیار زیبا و دلنشین است
    سربلند باشید
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  2. کودک دل را به دست باغ سپردم

    که باغبان رشد و نموّ دهد

    دست مریزاد استاد

    تقدیمی : 🌈

    لاله را دیدی به آزادی دلا
    دور از باغی درون دشتی نما

    همچو سرو آزاد دارد زندگی
    داغدیده مثل مجنون جلوه ها

    ولی اله بایبوردی

    23 / 09 / 1398

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

  3. محمدعلی رضاپور

    آذر 24, 1398

    درود و ارادت و احترام
    جناب مصطفایی و جناب بایبوردی بزرگ🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا