🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یقین…

(ثبت: 210130) خرداد 1, 1398 
یقین…

« به نام خدا »

یقیناً خالقِ افلاک و خاک است ؛
که تنها لایقِ روحی فداک است !
فقط در کعبه یا در آسمان نیست ؛
خدا وجدانِ انسانهایِ پاک است !

« مهران اسدپور »

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):