🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک دل سیر بوسه

(ثبت: 214376) شهریور 13, 1398 

دویده تا به خودِ قتله گاه یاسمنت.
رسیده بر سرِ تو یادگاریِ حسنت.

نبوده در دلِ من صبر تا ببینم که.
اسیر پنجه ی شمر است زلف پر شکنت.

به تیر حرمله، از روی اسب افتادی.
به دست زهرِ سه شعبه است بی رمق شدنت.

نفس بکش، نَفَسَت به شماره افتاده.
بریده شد نفسم از، نفس نفس زدنت.

هزار و نهصد و پنجاه زخم روئیده.
ز تیر و نیزه و شمشیر و سنگ بر بدنت.

نداده نیزه به من رخصت آخرین لحظه.
که بوسه یک دل سیر، بگیرم از دهنت.

برای پیکرِ عریان خود، پس از غارت.
مرا بگیر در آغوش جای پیرهنت.

به تیر حرمله بر سینه ی تو دوخته شد.
تنم به جای کفن روی جسم بی کفنت.

به زیر سُمِّ ستوران یکی شدم با تو.
شدعضو عضو من آمیخته به جان و تنت.

تقدیم به محضر شهید والا مقام دشت کربلا
حضرت عبدالله ابن الحسن(س)

رسول رشیدی راد(مجتبی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    شهریور 13, 1398

    👏👏👏👏👏👏👏
    درودها آقای رشیدی راد

    زیباست

    دکلمه کردن این شعر رو پشت گوش نندازید که بی صبرانه منتظر دکلمه ی این کار هستم.
    🙏🙏💐💐💐

    • رسول رشیدی راد

      شهریور 14, 1398

      با سلام و درود خدمت سرکارخانم امینی
      ممنون از حسن توجه شما
      لطفتون کم نشه
      زنده باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    شهریور 13, 1398

    سلام‌و درود

    عالی ست

    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌿👌👏👏👏🌿

    • رسول رشیدی راد

      شهریور 14, 1398

      سلام و درود خدمت شما استاد بزرگوار
      لطف دارید
      زنده باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. رسول رشیدی راد

    شهریور 14, 1398

    با سلام و درود خدمت شما
    ممنون از لطفتون در حق این شاگرد مکتبی
    ان شاا… که قابل باشم
    زنده باشید🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا