🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قهقرای فتنه ی دجال

(ثبت: 248410) خرداد 19, 1401 
قهقرای فتنه ی دجال

قهقرای فتنه ی دجال

گم کرده راه را به هیاهوی جیغ و سوت.
یک عده خود فروخته بر قوتِ لایموت.

در مسلکی که سجده به شیطان مقدس است.
در خوابِ مرگ رفته هنر، زخمی از سکوت.

از میوه اش توقع برکت نمی رود.
مهمان سرای کِرم، اگر شد درخت توت.

تا قهقرایِ فتنه ی دجال می رود.
موشی خمارِ نغمه ی شیطانیِ فلوت.

خوش رقصِ بزمِ خیمه ی شب بازیِ هنر.
عفریته ای، عروسکِ در تارِ عنکبوت.

بذری عقیم کاشته طوفان درو کند.
بی ریشه ای که بوده اساسش، خرابِ فوت.

بر تار عنکبوت، نه، خورده دلم گره.
بر تار و پودِ فرشِ حرم، مستِ هر قنوت.

رسول رشیدی راد(مجتبی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 20, 1401

    یا امام رضا
    احسنت بر شما

  2. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 22, 1401

    احسنت بر شما
    در پناه خدا
    شادکام باشید
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا