🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک شعر کوتاه

(ثبت: 253182) آبان 28, 1401 

 

ساقه ها را
از شاخه جدا کردیم
چُنان که با زمین ، بیگانه شدیم

وَ از قلب تپنده ی خاک
ریشه را برکَندیم
تا جایی ,
برای مُردن بنا کنیم

حال
خلاصه ی تمدن
تقدیسِ کشتار است و
بردگی

” آری,
اینچنین بود برادر ”
که در گهواره ی تکرار
تاریخ را
نوشتیم

پیش از این
پیامبران گفته بودند
آدمی,
رنج را , زندگی خواهد کرد.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فرشید افکاری

    آبان 28, 1401

    حال
    خلاصه ی تمدن
    تقدیسِ کشتار است و
    بردگی

    درود به شما
    تأمل برانگیز و ستودنی بود
    قلمتان زرنگار مانا باشید و پایدار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا