🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک کوفه ادعا

(ثبت: 211429) تیر 15, 1398 

این بار هم اَدا/
یک کوفه، ادّعا/
شرمنده ام خدا!/
خوب است یا نه: این همه، ما ادعا کنیم / ترسم که کوفه ی دگری را به پا کنیم/
خیلی پر ادعا شده ام. شرم، شرم، شرم/ کافی ست ادعا. بله، باید دعا کنیم/
حالم بد است. پر شده از آرزوی پَست / “سرمست گشتنی”، تو بیا دست و پا کنیم/
باید تلاش کرد که جان، باوفا شود / تا بیش تر به عاشقی اش آشنا کنیم/
ای وای! وای! وای! عجب لاف می زنیم! / ترسم که عاقبت، گل زهرا، فدا کنیم/
ای وای! وای! وای! زبانم بریده باد! / هرگز مباد آن که پشیزی خطا کنیم/
شاید که ناگهان…/
عاشق شوید هان!/
آماده، عاشقان!//

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 15, 1398

    سلام و درود
    امروز پس از مطالعه شعر زیبای تان عمیقا پی به قالب زیبای سه گلشن بردم.
    باید در قالب های ابداعی بسیار شعر بگویید تا خواننده کاملا این نوع شعر را بیاموزد.
    در پناه خدا🌿👏👏👏👏🌿

  2. جواد مهدی پور

    تیر 15, 1398

    درود بر شما جناب استاد رضاپور گرامی

    سه گلشن نغز و فاخری از شما خواندم

    عالی ست

    قلم توانمندتان قابل ترحیب و تحسین ست

    سر بلند باشید به مهر

    درود هاااااااا

    💐🌿🍃🙏👏👏👏👏👏🌺

    • محمدعلی رضاپور

      تیر 15, 1398

      سلام و احترام و سپاس
      بر استاد گرانقدرم جناب مهدی پور عزیز🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا