🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ییلاقی چشمان تو یاغی ترمان کرد

(ثبت: 1488) اردیبهشت 26, 1395 

ای ماه ترین دلخوشی روی زمینم
بگذار که چشمان تو  را  سیر ببینم

/

بگذار که بر روی  لبت شعر بکارم
بگذار که در  سایه چشمت بنشینم

/

ییلاقی چشمان تو یاغی ترمان کرد
جیران من ای دلبر  قشلاق  نشینم

/

از روز ازل بسته  گیسوی تو بودم
تا بوده چنین بوده و تا هست چنینم

/

حاشا که ز چاک سر پیراهنت امشب
دزدانه دو تا  میـوه  ممنوعه بچینم

/

در شهر شدم شهره به لامذهبی وکفر
وقتی تو شدی مذهب و پیغنبر و دینم

/

از برکه «شیراز» به سر چشمه «میمند» 
من آمده ام چشم تو را سیر ببینم

/

حسین دلجووو

«میمند فارس» زادگاه شاعر…