🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاعر بمان و با قلمم هم عقیده باش

(ثبت: 1489) اردیبهشت 26, 1395 

شاعرکه میشوی قلمت جور دیگریست
احساس ناب محترمت جور دیگریست 

/
یک عده ای مرید مراد تو میشوند
چون استجابت حرمت جور دیگریست 

/
نیش قلم به کنگره عرش میزنی
در استعاره ها کرمت جور دیگریست

/
اول ملاک شاعری ای دل شعور توست 
یعنی قداست عّلمت جور دیگریست
/

دنیا و بیش و کمش پیش تو یکیست
معیارهای بیش وکمت جور دیگریست

/
گاهی دلت خراب یکی واژه میشود
یعنی قرار ، ارگ بمت جور دیگریست

/
حرف دلت به صرفه حاکم نمیزنی
گل واژه های لاجرمت جور دیگریست

/
شاعرکه میشوی ضربانت شنیدنی است
زیرا نوای زیر و بم ات جور دیگریست

/
شاعر بمان و با قلمم هم عقیده باش*
شاعر بمان که هر گًرم ات جور دیگریست

/
حسین دلجووو

«شاعری جرم قشنگیست ،اگر بگذارند» 

یا حق…