🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی حسین دلجویی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: شیراز
بیوگرافی:

علاقه مندی به اشعار کلاسیک
خصوص قالب غزل...

آخرین اشعار حسین دلجویی

تو مهربان ترین گلی که در دلم نشانه یی

حسین دلجویی 21 آبان 1398

تو مهربانترین گلی که در دلم نشانه ای

برای شعر عاشقی ، تو بهترین بهانه ای

خوانش: 690

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

شاعر بمان و با قلمم هم عقیده باش

حسین دلجویی 26 اردیبهشت 1395

شاعرکه میشوی قلمت جور دیگریست

احساس ناب محترمت جور دیگریست 

بحر طویل

خوانش: 1024

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

ییلاقی چشمان تو یاغی ترمان کرد

حسین دلجویی 26 اردیبهشت 1395

ای ماه ترین دلخوشی روی زمینم

بگذار که چشمان تو  را  سیر ببینم

بحر طویل

خوانش: 947

سپاس: 5

تعداد نظر: 2

گاهی نگاه قابله ای چاره می کند

حسین دلجویی 26 اردیبهشت 1395

ای ماهـتاب سر زده در شامگاه من

خوش آمدی به برکـه سرد نگاه من

بحر طویل

خوانش: 1148

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

شبی به ناز قدم های خویش ،آزادم

حسین دلجویی 26 اردیبهشت 1395

سیاه چادر ، تِل دار ، سرو بنیادم … 

که طعنه ها زده قدت به برج میلادم

بحر طویل

خوانش: 738

سپاس: 3

تعداد نظر: 2