🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو مهربان ترین گلی که در دلم نشانه یی

(ثبت: 217903) آبان 21, 1398 

تو مهربانترین گلی که در دلم نشانه ای
برای شعر عاشقی ، تو بهترین بهانه ای

زیر و بم ترانه ای، گوشه ی عاشقانه ای
«الهه»ی بنان تویی، که بهترین ترانه ای

صفای شعرها تویی، خدای قصه ها تویی
مقصد هر قصیده و مطلع هر بهانه ای

شاپرکم، پری بزن ، قناریم ، سری بزن
نغمه ی محشری بزن، که نای آشیانه ای

میخک شال آبی ت نشسته در نگاه دل
بزن برقص نازنین، فسون کن و فسانه ای

شاعر شهرتان منم، گم شدهِ در نشانه ها
نشان بی نشانه ام ، تو بهترین نشانه ای

موی سیاه و شال تو ، هزار توی شاعری
کنون ز خط فاصله بخوان تو عاشقانه ای

غزالکم، حافظ ما مانده به وصف ماه تو
گرچه تو چونان غزلی نادر و جاودانه ای

خدای معجزه، بیا سری به خلوتم بزن
ببین که با تو میشود، معجزه شبانه ای

 

#حسین_دلجو

 

 

 

 

نظرها
  1. درودبرشماجناب دلجو
    احساس داشت ووزن سلیس که البته دراین بیت ازدیدبنده گیرمیکنه خواننده👇
    غزالکم، حافظ ما مانده به وصف ماه تو
    گرچه تو چونان غزلی نادر و جاودانه ای

    موفق باشید🌼🌻

  2. سپیده طالبی

    آبان 21, 1398

    بسیار زیبا و دلنشین است جناب استاد گرامی
    درودها بر شما🌺

  3. طارق خراسانی

    آبان 21, 1398

    سلام استاد گرانمهرم

    خیلی دلتنگتان بودم
    خدا را شکر دوباره غزلی زیبا از شما را خواندم.

    سپاس از حضورتان

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏👏🙏❤️🌿

  4. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام و تقدیم احترام
    جناب آقای حسین دلجویی
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    منتظر خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    🍃🌸🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا