🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 0023

(ثبت: 3817) فروردین 21, 1396 

برخاسته از خاکستر ققنوس
نی جادو برلب
آوای قدم هایش نوای چنگ سحرآمیز
گوش هایش آشنا به چکاچاک شمشیر
 خواهد آمد
زره بر تن
خواب آلود و مست
و خواهد پرسید
خواهد پرسید جهان را چه شد
خواهیم گفت هیچ
و خواهد خفت
و خواهد خفت

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):