🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 048

(ثبت: 4100) خرداد 1, 1396 

کوچه پس کوچه های خیال تهی است

در بساط هیچ دستفروشی رویا فروخته نمی شود

فلسفه در گیر نان و آب

تنازع بقا در وحشت مرگ

سیاست  بزک کرده و سپید چشم

فاحشه ای مشهور ولی بی مقدار

در کوچه بن بست سخن

چند پیرزن

چند پیرمرد

مشغول جویدن تجربه های خویش

و جوانان

جوانان در گیر آینه و رنگ و صدا

بی هوش و حواس

واژه ها گم شده اند

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):