🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 060

(ثبت: 4193) خرداد 16, 1396 

مرا دریابید
مرا یاد آورید
 ای کلاغ های سیاه
این منم
سیه تر از نفرین خدایان
مطرودتر از شمایان
بی آوازترین مخلوق
قناری خموش
بی جفت
در نظرگاه ابدی رهگذران

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):