🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 …

(ثبت: 213211) مرداد 18, 1398 

جاده‌ها نارس‌اند
بن‌بست‌ها بی انتها
و دویدن…
تعبیر بیشمار وهم

مهتاب دوستان_۹۸/۵/۱۷

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. مهتاب ایزدسرشت

    مرداد 18, 1398

    سلام
    دوست نازنینم
    عالیست😍شادکام باشید

    • مهتاب دوستان

      مرداد 18, 1398

      درود و سپاس بانو مهتاب عزیز🌹🌹
      ممنون که میخوانید

  2. جاده‌ ها
    نارسند بن بست‌ ها، بی انتها !
    و دویدن، تعبیر بی شمار وهم

    … سلام
    شعر کوتاه یعنی این که در اوج ایجاز است و سرشار از گداز…
    آفرین!

    جاده ها
    بیکار نشسته اند و
    بن بست ها
    بیمار و خسته…!

    پ……

    • مهتاب دوستان

      مرداد 18, 1398

      درود و سپاس استاد ترکمان گرانقدر.ممنون از لطف و مهر حضورتان🌹

  3. طارق خراسانی

    مرداد 18, 1398

    سلام و درود

    کوتاهی بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • مهتاب دوستان

      مرداد 18, 1398

      درود و سپاس استاد گرامی. ممنون که میخوانید🌹

  4. مهدیه میرزایی

    مرداد 18, 1398

    سراب بود آنچه که می انگاشتم….درود مهتاب ام

  5. مسیحا یاری

    مرداد 19, 1398

    جاده های نارس کم کم دارند پخته میشوند از تو خبری نیست