🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 …

(ثبت: 241469) شهریور 11, 1400 

 

به گل کوهسار می مانی

به هوای بهار می مانی

به دل دوستدار می مانی

دوستت دارم.

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. کبری محمدی

    شهریور 12, 1400

    سلام
    زیباست
    پاینده باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا