🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ….

(ثبت: 267267) بهمن 3, 1402 

هوای فاصله سرد است!
اگر دلت خواست
در اجاق دلت کمی عشق دم کن
و برایم آغوش بریز.
کلاف چشم هایت را
به دارِ نگاهم گره بزن و
بوسه هایت را
با سکوتِ لبانم در میان بگذار.
پایت را از گلیمت درازتر کن
دست بینداز بر حریر پیراهنم،
تنم را مزه کن.
هوای فاصله سرد است!
اگر دلت خواست
دوست داشتنم را آغاز کن
کمی مرا با آغوشت در میان بگذار.

#دنیا_تیموری
۰۲/۱۱/۰۲

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    بهمن 3, 1402

    درود بر شما
    عاشقانه ی زیباییست
    قلمتان سبز👏👏👏

    • دنیا تیموری

      بهمن 4, 1402

      به مهر خواندید🌹
      سپاس از نگاه و نظرتون🙏🌹

  2. طارق خراسانی

    بهمن 3, 1402

    سلام‌دنیا جان

    به سیم آخر عشق زده ای
    بهتر است بگویم از زبان به سیم آخر زدگان عشق سروده ای
    تا کنون‌اثری عاشقانه با این قدرت شگرف از شما نخوانده بودم .

    آفرین

    در پناه خدای عشق 🌱❤️👏👏👏👏👏❤️🌱

    • دنیا تیموری

      بهمن 4, 1402

      درود و مهر بر بابا طارق عزیز
      بی نهایت سپاسگزارم ک مثل همیشه بهم انرژی میدین برای از عشق نوشتن🙏🌹🌹🌹

  3. علی میلادی

    بهمن 7, 1402

    درود بر شما 👏
    عالی بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا