🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ……

(ثبت: 267739) بهمن 25, 1402 

***

تنها آینه می‌دید
چشم‌های باز مرده‌ای را
که با دو انگشت کنار شقیقه‌اش
خودش را کشته بود…

**************************

باید در تاریکی
زخم‌های خشک‌ شده‌ام را
دوباره به خون بیندازم
تا با درد زنده بمانم…

*******************

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):