🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 …

(ثبت: 268105) اسفند 13, 1402 

 

شعر بودنت را برایم ردیف
و لبانم را با لبانت هم قافیه کن
بگذار سبک شعرمان بوسه باشد
در قالب سپید.
“فاعلاتن فاعلاتن فاعلات”
هیچ قانونی نباشد!
من به قانون تو باور دارم.
شعر ما سبک جدید است
بوسه ای در قالب شعر سپید.

 

#دنیا_تیموری
۰۲/۱۲/۰۳

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    اسفند 13, 1402

    دنیای عزیز سلام
    تصویر شعرت را دوست داشتم . و احساس می کنم که ای کاش دوبار تکرارش نمی کردی

    • دنیا تیموری

      اسفند 13, 1402

      به مهر خواندید🙏🌹
      منظورتون از تکرار مربوط به کدوم قسمته؟

      • مهرداد مانا

        اسفند 13, 1402

        بوسه در قالب شعر سفید ….

        • دنیا تیموری

          اسفند 16, 1402

          بله موافقم.
          به احتمال زیاد اصلاح و ویرایش میشه.
          سپاس از توجه و نظرتون🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا