🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 …

(ثبت: 268814) فروردین 14, 1403 

***

سرمست بودم
از دور زدن قلاب
که ماهیگیر تور انداخت…

*********************

سال نو شد
و دیگر فرقی نمی‌کرد
ماهی‌قرمز بمیرد
یا غذای گربه شود…

***

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):