🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 3 سروش کوتاه

(ثبت: 255832) بهمن 17, 1401 

سروش 1

عشق یعنی هوای داشتنت

با قلم موی دل نگاشتنت

عشق یعنی همین که می خندی.

سروش 2

عطر زلف تو بهترین خبر است

خبر از جذبه های پر هنر است

چشم شیرین وصال، شوق _تر است

آرزو عیب نیست بر دل تنگ.

سروش 3

کمکم کن پر از بهار شوم

دشتی از شعر بی قرار شوم

کمکم کن به درد دل بخورم

به غم یار، رهسپار شوم

کمکم کن به عزّ خواهش عشق!

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 14 
  1. بسیار عالی بود استاد ارجمند

  2. آرمان پرناک

    بهمن 17, 1401

    سلام و عرض ادب استاد عزیز
    سروش های زیبا و عطرآگینی هستند
    بهره مند شدم
    قلمتان مانا
    🙏🌹❤️

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 17, 1401

      سلام و درود و سپاس تان استاد بزرگوار
      جاودان مهر باشید🙏🌹❤️💐

  3. سلام و درود جناب رضاپور
    روز بخیر

    سلامت باشید و خوشبخت

  4. مهدی سیدحسینی

    بهمن 17, 1401

    درود جناب رضاپور
    شاد و سلامت باشید 🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 17, 1401

      سلام و درود و سپاس تان جناب سید حسینی گرانقدر
      و همچنین بزرگوار 🌹🌹🌹

  5. الیاس امیرحسنی

    بهمن 17, 1401

    درود استاد
    بسیار عالی سرودید🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 17, 1401

      درود و سپاس تان استاد بزرگوار 🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸💐

  6. سیاوش آزاد

    بهمن 17, 1401

    سلام

  7. نسرین حسینی

    بهمن 18, 1401

    عشق یعنی همینکه میخندی

    درودها برشما جناب رضاپور ارجمند
    🌺🌺👌👌

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 18, 1401

      درود ها و سپاس ها یتان سرکار خانم حسینی گرانقدر 🌺🌺🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا