🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرنده رفت و پروانه خسته2/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 255460) بهمن 6, 1401 
پرنده رفت و پروانه خسته2/ابوالقاسم کریمی

 

پرنده رفت و پروانه خسته
هوا آلوده و گُل دل شکسته

تمام وسعت دنیای کارون
شده یک قایق در گِل نشسته

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا