🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 no matter where

(ثبت: 232801) آبان 4, 1399 

#Soroush
#سروش انگلیسی در سایت انگلیسی زبان allpoetry.com

As you are here, as you are there

Nowhere or everywhere, no matter where

Whatever you like, I do not care

Can you leave my heart

Mohammadali Rezapour

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    آبان 4, 1399

    🌹🌹🌹🌹
    Excellent

  2. رسول رشیدی راد

    آبان 4, 1399

    🌷🌷🌺🌸💐💐

  3. مازیار نژادیان

    آبان 5, 1399

    شادکام باشید🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا